vpn via ssh

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pondělí Listopad 16 19:53:42 CET 1998

Hi,
	potreboval bych zde rozchodit VPN, takze jsem si precetl mini VPN
howto (varianta pres ssh) a stahnul jsem si pty-redir.

Bohuzel mi to nechodi a chova se to takhle:

/usr/local/bin/pty-redir /usr/bin/ssh -o 'Batchmode yes' -t $REMOTE_HOST \
/usr/sbin/pppd

pty-redir mi nahlasi napr /dev/ptyp1, takze spustim:

/usr/sbin/pppd local /dev/ptyp1 ${LOCAL_IP}:${REMOTE_IP}

No a pppd mi do messages zahlasi:

Failed to open /dev/ptyp1: Input/output error

A to i kdyz ten druhy prikaz po chvili zopakuju. Po celou dobu mi na
vzdalenem stroji bezi pppd v passive rezimu ...

Netusite nekdo v cem muzu mit chybu?

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---