Problem s YP serverem

korbel na suas.cz korbel na suas.cz
Úterý Listopad 17 07:35:07 CET 1998

Ahoj,

	objevil se mi zde problem s YP serverem nasledujiciho razu.

	Nainstaloval jsem YP server na dva stroje s RedHat 5.0 (jeden jako
master a druhy slave). Na obou strojich byl zpusten ypserv, rpc.yppasswdd a
ypbind. Vse bezelo bez problemu az do okamziku, kdy doslo k restartu stroje
se slave serverem YP. Od teto chvile se mi na stroji s master databazi objevuje
nasleduji hlaska:

do_ypcall: clnt_call: RPC: Unable to receive; errno = Connection refused

	Nasledne jsem YP server na obou strojich stopnul a odinstaloval rpm
balicky z obou stroju. Hlasky se objevuji stale.

	Muze mi nekdo poradit, v cem je chyba, eventualne ktera rpm je
potreba upgradovat na vyssi verzi.

	V soucasne dobe jsou na obou strojich nasledujici rpm:

	libc-5.3.12-24	glibc-2.0.7-19

	RPM pro YP serverm jsou verze:

	ypserv-1.1.7-5	ypbind-3.0-3	yppasswd-0.9-2

						Diky

						Milan KORBEL
						SU, a.s., Sokolov
						korbel na suas.cz