Seriovy terminal & cestina

Úterý Listopad 17 11:09:28 CET 1998

On Mon, 16 Nov 1998 bravenec na optimit.cz wrote:

> Nikolvek. Na tom ICL, kde cestina funguje, to bylo delane jako modul
> ve streamech. Linux asi nedisponuje cimsi podobnym :-(

To je neco jako pred casem mnou inzerovany cstty, akorat ze ten provadi i
preklad vystupu (do kamenictiny, protoze jsem to delal na terminal,
ktery umel v nejlepsim pripade CP437). Kdyz to odpatchujete, tak budete
mit akorat ceskou klavesnici. :)

Hmm... asi bych uz mel konecne opet pokrocit ve vyvoji, protoze by se to
mozna hodilo vice lidem nez dvema. :)

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
"spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]