instalace kernelu (2.1.128)

Martin Syrovatka syrovatka na nac.pvt.cz
Úterý Listopad 17 15:21:22 CET 1998

-----Pyvodnm zprava-----
Od: Pavel Janik ml. <pavel na inet.cz>
Komu: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
Datum: 17. listopadu 1998 13:41
Pxedmlt: Re: instalace kernelu (2.1.128)

   From: "Martin Syrovatka" <syrovatka na nac.pvt.cz>
   Date: Tue, 17 Nov 1998 09:13:16 +0100 (MET)

Zdravim,

   > Mohl by mi nekdo poradit, co je vse potreba k novemu jadru obecne,nebo
   > konkretne k 2.1.128. Take bych potreboval vedet jak je to s menuconfig.
Na

zkuste se podivat po rozbaleni zdrojaku do adresare Documentation na
soubor Changes.

----bohuzel ve verzi 2.1.128 z kernel.org Documentacion neni

   > edge.linuxhq.com jsem se docetl ze v kernelu 2.1.128 je i novy
menucongig,
   > ale ja jsem ho po rozbaleni neobjevil.

To bohuzel nevim, pouzivam make oldconfig.

Viz http://www.xfree86.org/ a hledejte installation requirements.

   > Omlouvam se za otazky, ale stale se v linuxu moc neorientuju.(Zkousim
ho
   > teprve 1 tyden)

Pokud Linux zkousite teprve tyden, tak bych Vam doporucil nedelat ani
jednu z veci, na ktere se tady ptate. Zacal bych s kernelem, ktery je
po instalaci (byt treba i nejakym starym 2.0.x) a s X-serverem, ktery
jsem si nainstaloval.

----- Instalovat novy kernel chci spis v reakci na radu z konference, ktera
udajne ma vyresit muj problem.Zkusim se zepta i vas: Kdyz spustim XWindow,
srver S3 nebo SVGA, projde mi jen v modu 320*200 - nahlasi, ze nasel jen
64Kb Video RAM, presto
ze karta ma 8MB(S3 SAVAGE).
Server pro tuto kartu asi jeste neni a tak mi nekdo poradil ze asi pomuze
nejake 2.1.xx jadro, s podorou Frame bufferu a novy Xserver S3.

Diky

Maarty
--
Pavel Janmk ml.