StrongARM Linux

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Úterý Listopad 17 22:23:23 CET 1998

Ahoj!

> Rysuje se pekna vec - novy procesor od ARM (prvni vyrobce RISC
> procesoru)
> se jmenuje StrongARM SA1100.

...Myslim ze StrongARM neni ani novy (uz beha po svete docela dlouho)
ani od ARM-u (byli koupeni Intelem :-( ).

> Omlouvam se, ze jsem se tak rozkecal, ale v soucasnosti portuji Linux na
> ARM7110
> (PSION 5) a tohle ma stejny procesorovy core (ARM710), takze me to
> zaujalo.
>
> Apropo : Co si takhle postavit vlastni cesky handheld ?
> (platit PSIONu 36000 Kc za PSION 5 o vykonosti 486 neni asi
> nejrozumnejsi).

No, cesky handheld by se libil. Bohuzel hackovat hw v podstate neumim
(presneji nikdy jsem nepajel nic jemejsiho nez 7400 :-), ale s portem
softwaru rad pomuzu (4/330 me poslouchala, handheld by mohl taky
:-). Otazka je kam ukladat data - linux je peknej nenazranec a do 16M
(coz je IMHO bezna velikost fashky) neni zrovna moc...

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).