Permedia 2

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Středa Listopad 18 01:32:49 CET 1998

Zdravim,

>chcel by som sa spytat na dve otazky.
>Kolega si chcel naistalovat linux (RH5.1) na novy stroj a problem nastal
>pri instalacii
>X servera. Graficka karta v tom pocitaci je na AGP porte, Exper Color
>Permedia 2 3D.
>Ma niekto skusenosti s touto kartou, aky X server pouzit, popripade kde
>by sa dal
>stiahnut ? Instalacia pri (SVGA) PROBE kompletne vytuhla.

pred casem jsem se ptal na to same  - a byl mi doporucen xglint.rpm
z http://www.suse.de/XSuSE/index.html#gloria. X-ka jsem sice zprovoznil, byť
jen v 256 barvach, ale pouze na PCI-verzi teto karty. Pred nedavnem jsem
zkousel i verzi AGP a na tom jsem pohorel.....

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
Czech Republic                   ICQ:  4512227
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin