Jaky zvolit MTU pro dialup bylo:Re: Jaky zvolit MTA pr

Středa Listopad 18 10:14:16 CET 1998

> No omylem jsem se spojil pres 14kbd modem s MTU 1500 s telnet jakz takz
> sel ale jak jsem pustil ftp tak neslo ani jedno (tekouci sirup) takze po
> nekolika experimentech mam MTU 296 a setrim na novej modem ;-)

Snizenim MTU zlepsite odezvu, ovsem na lince bude vetsi rezie (duplikovane
hlavicky), cimz se mirne snizi propustnost linky. Musite zvolit kompromis.
Obecne pro vice lidi/pocitacu nedoporucuji MTU 1500 [kdyz to mam doma, vim
co delam, ale jinak ne]. Pokud rychlost na nasich "super" linkach padne
treba na 2400 (priklad), jeden paket delky 1500 proleza zhruba celych 5
vterin. Po tu dobu si nikdo jiny ani neprdne. Kdyz bude fronta delsi,
potes panbu se tam protlacit treba s telnetem. 576 se mi zda dobre.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution