stabilita nejnovejsich verzi Netscape ?

Středa Listopad 18 11:48:33 CET 1998

Dna Wed, 18 Nov 1998 ste napisali:
>Pouzivam Communicator 4.5 final, nemozem to porovnat z 4.07 lebo
>som ho nepouzival. 4.5 sa da celkom uz pouzivat mne to pada asi tak
>raz za den. A mam taky dojem ze padavost je porovnatelna s verziou
>pre windoze.
zjavne zavadzajuce tvrdenie, netscape communicator je balik programov,
mailer, nevigator a spol. a to je veriza 4.5, netscape navigator v
tomto baliku ma oznacenie verzie 4.07, takze sa jedna o ten isty
balik, preto nechapem, preco sme nemali moznost porovnat??;))
inak mne osobne navigator 4.07 nepada vobec, ani s Xlib_forced 0.04 co
ma hned presvedcilo o tom, ze 4.07 je momentalne ta spravna a chodiva
verzia. mimochodom v tejto verzii konecne zacal akceptovat aj
nastavenie kodovej stranky v meta tagu, co by som vyzdvihol najviac...

--
Tibor Pittich
Email	 : Tibor.Pittich na phuture.sk