Vytvoreni ISO image z CD-ROMu

Středa Listopad 18 14:55:36 CET 1998

> Mam dotaz - mozna trochu stupidni, ale zkusenejsi uzivatele snad
> prominou. Zajimalo by me, jak se da vytvorit ISO image z CDcka ?
> Napadlo me, ze by snad mohlo fungovat :
> cp /dev/cdrom /image.iso

Ja to SCSI mechanice delam takhle:

head --bytes `isosize /dev/scd0` < /dev/scd0 > image.iso

mount -t iso9660 -o ro,loop=/dev/loop0 image.iso /cdrom

> Pokud je tato uvah spravna, co se stane, pokud bude v mechanice
> multisession, mixed mod, audio ?

zalezi na tom, co rekne isosize, ale nezkousel jsem to.

Vice viz CD-Writing-HOWTO

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution