X Windows na LCD

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Středa Listopad 18 17:50:26 CET 1998

 > chcel by som sa opytat: skusal niekto X Windows na LCD monitore?
 > Su s tym nejake problemy?

Ja jsem se primo pri koupi notebooku zajimal o chip graficke karty, protoze
prave do prenosnych pocitacu vyrobci radi davaji trebas chipy NeoMagic, ktere
jsou podporovany tak leda jen komercnimi X servery.
 A jinak mi X podporuji lcd lepe, nez windows, protoze moje karta, ac ma 1MB
RAM, tak nejak aktivne pouziva vrch, takze uz nezvlada 800x600 v 64K barev.
Ovsem, a to ve Win nejde, snadno jsem si zmenil videomod na 800x580, a mam
dole na displayi tenky cerny pruh, zato vsak na zbytku obrazovky 64K barev.
 Takze X na LCD je, podle mych zkusenosti, v pohode.

                                       Jacek Kopecky

E-mail: jacek.kopecky na upol.cz (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.upol.cz/~kopeckyj