vpn via ssh

Středa Listopad 18 19:39:19 CET 1998

Michal Hucik (chaky na goliash.inext.cz) wrote:
: Hi,
: 	potreboval bych zde rozchodit VPN, takze jsem si precetl mini VPN
: howto (varianta pres ssh) a stahnul jsem si pty-redir.

Ahoj,

doporucuji se prinejmensim podivat na CIPE:
http://sites.inka.de/sites/bigred/devel/cipe.html

Verze 1.0.0 mi uz asi pul roku bez problemu funguje s kernely 2.0.3x,
ted zkousim i verzi 1.2.0 s kernelem 2.1.128 a take bez problemu bezi
(na jedne strane; na te druhe je stale 1.0.0).

Pripada mi to jako mnohem lepsi reseni nez to PPP-over-SSH co je
popisovane v VPN mini HOWTO. A navic je to pod GPL, coz se o SSH
neda rict ani nahodou.

Leos Bitto