kernel 2.0.35 a zvukovka MAD16

Středa Listopad 18 19:58:20 CET 1998

Dan Pavelka (pavelka na alpha.cermak.cz) wrote:
: > Zdravim,
: >
: > podarilo se nekomu prelozit subj?
: > Kdyz to prekladam vsechno jde OK az do chvile, kdy se zacne linkovat
: > jadro. Potom linker nahlasi chybu endefined reference adxxx tenhle
: > ovladac jsem nasel v ovladacich zvukovek, ale neni prelozeny. Nevi
: > nekdo v cem by moh byt zakopany pes?
:
:  Zrovna v poslednich dnech jsem prekladal RH5.1. Mam Mozarta a na nem
: CDROM mechaniku Panasonic CR562.
:
:  Pri konfiguraci musi byt zvolena volba Sound Blaster, Microsoft
: Sound System a MAD16. Ale je lepsi si precist HOWTO o sbpcd, mad16.c
: a sbpcd.h + help pri konfiguraci. Mimochodem, zvukovka mi chodi, CD
: zatim ne :)

Mozarta mam taky, pripojuji pres nej IDE CDROM - ten pocitac ma jinak
jen jeden IDE kanal na kterem uz visi dva disky. Diky tomu vim ze se
driveru na Mozarta da rict co na nem visi za CDROM pomoci parametru.
Podivejte se do toho zdrojaku, nekde to tam je popsane.

Leos Bitto