libXExExt

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Listopad 19 01:39:22 CET 1998

Marian Jancar wrote:

> Nema to byt spis libXext ?

Myslim, ze ne. Presne tuhle knihovnu po me chtela knihovna neXtaw (pri
kompilaci), ale vzhledem k tomu, ze jsem ji nenasel, tak jsem ji zkusmo
vyhodil z linkovani a kupodivu to proslo a funguje jak ma.
BTW tu knihovnu neXtaw mi nekdo doporucoval jako nahradu Atheny, ktera resi
problem s prilis mnoha polozkami v menu (menu pak leze mimo obrazovku a nejde
se na jeho polozky dostat - typicky priklad xfontsel). Fakt to pomohlo, takze
diky.

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz