Squid a syntaxe URL

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Listopad 19 09:00:29 CET 1998

>Da se nejak pres SQUID dostat ven tim zpusobem, ze zadam:
>
>http://squid.proxy.domain.cz:3128/POZADOVANE_URL ?
>
>Bohuzel v browseru, kde se to normalne nastavuje, mam nastavenu jeste jednu
proxy pred Squidem (a ta jiz neumoznuje nastavit nadrazenou proxy)..

>Existuji sluzby, ktere toto (pom. URL) umi (lpwa.com), zajima me, jaka je
syntaxe u Squidu (je-li nejaka :)

podle me to squid neumi. Podporuje ale tzv. redirector coz je program, ktery
dostane URL a muze je modifikovat - takze pokud napisete svuj vlastni
redirektor, ktery udela vykousnuti Vaseho url , melo by to chodit. Jen si
nedovedu predstavit takovy browsing - aby se nemuselo zadavat kazde URL
rucne musel by redirektor prepisovat i zpetne original URL na url ve Vasem
tvaru

Zdrafvi
D. Toman