Jaky DOS pro dosemu?

Čtvrtek Listopad 19 11:56:43 CET 1998

prudek na sol.cz (Milos Prudek) writes:

> Kdyz jsem pouzil MS-DOS tak v pohode, ale to neni free.
> Jeste jsem nezkusil Caldera OpenDOS, je to lepsi?

Mam jeden program, ktery v dosemu tuhne pod OpenDOSem i DR-DOSem, ale
pod MS-DOSem ne. Pokud takove programy nebudete nucen pouzivat, pak se
mi OpenDOS zda lepsi, protoze je vice user-friendly. Pokud si to
spravne pamatuji, tak prikazovy radek ma v OpenDOSu moznost editace a
historii, takze je pro lidi zvykle na bash stravitelnejsi, nez
odpudivy COMMAND.COM z MS-DOSu.

Po instalaci bylo nutne odstranit (z config.sys nebo autoexec.bat)
zavedeni memory manageru - jinak to tuhlo hned pri startu. Uz presne
nevim, jestli se to tykalo OpenDOSu nebo DR-DOSu - mozna
obou. Sitovani jsem tam ale nezprovoznoval, takze nejake rozdily
oproti MS-DOSu tam byt mohou.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR