Q: NFS, NFS root, lockd

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Čtvrtek Listopad 19 11:31:34 CET 1998

( Mluvilo se o tom, proc mi hloupne NFS root.)

> Nevim ja tohle bezne pouzivam. Zkusil bych, ale stabilni kernel treba 2.0.35 s
> tim mi to chodi.

To udelat nemohu, protoze pro PowerMac musi byt jadra upravena a nasel
jsem jen radu 2.1.x. Nicmene, mozna bych se mohl poucit z tveho
setupu. Nemohl bys mi prosim poslat (nebo nekam vystavit) konfiguraci
kernelu pro server a klienty (.config soubory v /usr/src/linux),
inittab klientu, startup skript klientu (typicky
/etc/rc.d/rc.startup), /etc/fstab klientu a /etc/exports serveru a
pripadne dalsi relevantni informace? Diky.

Honza

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://bigwww.epfl.ch/kybic        tel. work +41 (21) 693 5741
For PGP key see my WWW page.