Prirucka k vim

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Listopad 19 13:39:35 CET 1998

On 19-Nov-98 Pavel Satrapa wrote:
> Damy a panove,
>
> dovoluji si oznamit, ze jsem vyrobil uzivatelskou prirucku k editoru vim
> (jedna se o vyznamne vylepsenou verzi vi; napr. v RedHatu je vi jen
> symbolicky odkaz na vim). Prirucku najdete na adrese
>
>    http://www.kit.vslib.cz/~satrapa/docs/vim/
>
> Doporucuji pouzivat klienta podporujiciho CSS (Netscape >= 4, MSIE >=
> 3), protoze k odlisovani klaves a radkovych prikazu pouzivam definici
> stylu.
>
> Preji vsem pekny den
>
> Pavel Satrapa
Neslo by vytvorit nejaky tar.gz s celym obsahem? Rad bych to poskytl interne
kolegum.

Pavel

PS. Zkusil jsem wget -r,  ale to mi nestahlo css adresar a odkazy na obrazky
jsou spatne = maji absolutni cestu (jde to nejak pomoci wget zkonwertovat
rovnou?)

E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
Date: 19-Nov-98
Time: 13:36:08