Virtual desktop in KDE

Čtvrtek Listopad 19 15:18:29 CET 1998

Dna Thu, 19 Nov 1998 ste napisali:

>KDE nevie plynule posuvat desktop (na rozdiel od fvwm), desktopy su
>nespojite. Ale podobny efekt (virtual screen) sa da dosiahnut nastavenim
???? desktopy su spojene, presne podla schemy ako v fvwm, akurat jediny
zavaznejsi problem je, ze sa neda spravit, aby ste mali zobrazenu polku
z prvej a polku z druhej, inak ked pridete na koniec screenu tak sa vam
to po urcitom case presunie na vedlajsi....

>Xservera. V XF86Config, 'Section "Screen"', 'Subsection "Display"'
>staci uviest 'Virtual XXX YYY'.  Samozrejme treba mat dost videopamate
>pre dane rozlizenie a bitovu hlbku. Viac XF86Config(5).
na tuto moznost by som radsej zabudol... samozrejme ze to ide, ale mate
daky specialny dovod preco to zverovat Xserveru? imho je to ciste
zalezitost window managera..

s pozdravom
--
Tibor Pittich