Xterminal

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Listopad 19 18:15:11 CET 1998

On 18-Nov-98 Novotny Petr wrote:
> Stahnul jsem si XonNet of FTP , s_tim ze bych si chtel z_linuxu na
> windozy
> importovat Netscape a par alsich programku . Ale nemuzu udejchat cestinu
> ,
> tedy cesky fonty , jak na to ?
Jestli chces pouzivat XonNet na woknech jako XServer, tak pokud mas
dostatecne novou verzi XonNetu, melo by stacit nastavit pro nej
FONTPATH (nekde pres konfiguracni menu). Samozrejme, ze musis nejprve
na linuxu spustit xfontserver (man xfs) a nastavit tam hlavne cesty
k ceskym fontum a pak i k tem ostatnim.
Druha moznost je: vzit cesky fonty z linuxu a prekonvertit je do Xonnetu
(byla tam na to kdysi takova utilitka) a huraaa...
Cestina jede (aspon mi to tak kdysi fachcilo).
Dalsi dotazy radeji soukrome, protoze toto tema nema z linuxem moc
spolecnyho (ikdyz naslo by se :-)

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language