pad instalace RedHat 5/5.1

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Listopad 19 18:19:10 CET 1998

On 19-Nov-98 Martin Ler wrote:
> Pri instalaci na nahodnem miste padne instalace s informaci "Install
> exited
> abnormaly - recived signal 11" IMHO jde o hardwarovou chybu, potkalo to
> nekoho?? 486/dx2/66, grafika S3 compatibl., PCI 3Com sit, 500 HD, CDcko
> (skousel jsem ruzna, tim by to bejt nemelo ;)
> Rad bych mel trochu jasno nez to PC pudu nekomu hodit na hlavu...
Celkem casto se to stava, kdyz jsou blby pameti nebo maji spatne nastaveny
casovani. S velkou pravdepodobnosti pujde o chybu HW nebo alespon o blbe
nastaveni (zamer se na pamet, pripadne taktovani ISA sbernice).
Taky se mi to jednou stalo a byla vadna zakladni deska (teda stalo se mi to
vicekrat, ale jednou to byla chyba zakl. desky a ne pameti).

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language