Jaky DOS pro dosemu?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Listopad 19 20:53:50 CET 1998

Milos Prudek (prudek na sol.cz) wrote:
: Zkousel jsem FreeDOS, ale vysledky byly zalostne. Volkov Commander
: zlobil, a T602 se vubec nerozjela.

: Kdyz jsem pouzil MS-DOS tak v pohode, ale to neni free.

: Jeste jsem nezkusil Caldera OpenDOS, je to lepsi?

Pouzivam Caldera DR-DOS 7.02, pod dosemu 0.66.7 relativne
v pohode, s novsim 0.98.2 mam ale s niektorymi programami
problemy dost zavazneho razu (nezapisane subory a.p.)
Rovnako som mal problemy s Calderou 7.01 pod 0.66.7,
takze ta interoperabilita je otazna. Vazne rozmyslam
nad vyhladanim MS DOS 5.0, ktoreho instalacky este
mozno niekde pod vrstvou prachu najdem :-)

FreeDOS som zahodil z dovodu, ze s nim nechodil
LREDIR, bez ktoreho je mnou pouzivana konfiguracia
nemyslitelna.

Inak Volkov je OK, T602 - panboh s nami a zle prec :-) -
neviem, na masine nedrzim, o prevadzke v X okne pochybujem,
na konzole by ist mohol.

Zdravi
--
					Stano