Jakou zvolit databasi

Ludvik Vlcek noel na beta.cvnet.cz
Pátek Listopad 20 10:40:13 CET 1998

Vlk# Petr Rejchrt pÝ|e ve zprßvý <3652A216.5A7AB884 na realty.cz>.
Vlk#
Vlk# >Vyuzivam jej halvne jako web server. Chtel bych udelat nejake databasove
Vlk# >vyhledavani. Muzete mi nekdo poradit solidni a ne moc velkou databasi?
Vlk#
Vlk# -------------
Vlk# Toz nevim, ale mne se z hlediska jednoduchosti nejvic zamlouva PHP + ta
Vlk# nejaka database. A co vim z rozsirenosti, tak je velice oblibena mySQL a
Vlk# nebo Postgres. Kazda ma neco do sebe, ale to by mohli spise zodpovedet lidi,
Vlk# co tomu rozumi, ja z k nim bohuzel nepatrim.
Vlk# Preji hezky den
Vlk# -mach-
Vlk#
Vlk#
Doporucuji k ctene pozornosti i Interbase. Ta ve verzi 4 free i pro
linux

Děkuji

vlcek na posta.noel.cz

HadwareAndSoftwareAndSystemAndUserCrash