X Windows na LCD <- v pohode

Pátek Listopad 20 13:13:37 CET 1998

On Fri, 20 Nov 1998, Zdenek Kabelac wrote:

> Co se skryva za touto verzi - vzdyt je prece verze X11R6.4 - to bych
> cekal ze bude release 4.0 nebo se mylim ???

Za touto verzi se skryva dalsi vyvoj vetve 3.3.x postavene na R6.3, ktera
se AFAIK bude predevsim vyznacovat novymi drivery (od NVidia (*), SuSE a
dua RedHat a Insight(?)). Na R6.4 bude postavena az 4.0, jejiz termin je
dosud neznamy.

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
"spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]

(*) postoj firmy NVidia je mi mimochodem trochu zahadou: vypada to, ze
sami vyrobili pro XF86 driver na Rivu, ovsem pouze 2D, zatimco specifikaci
3D drzi sec muzou pod poklickou a jeste se hloupe vymlouvaji