workman, xplaycd, ... a databaze cd

David Sauer davids na orfinet.cz
Pátek Listopad 20 17:39:20 CET 1998

Napriklad prehravac z Gnome. A mozna i jini, zkuste se podivat na
www.gnome.org a/nebo www.linuxapps.com. Adresa toho serveru je (asi)
 www.cddb.com, pripadne cddb.cddb.com. Manualy k vyzuzivani
 ( i programatorskemu) najdete tamtez.

    PN> Ta databaze je na Microsoftu - presne URL lze zjistit pres AltaVistu
    PN> (ja ho z hlavy nevim).

Microsoft asi nejakou databazi ke svym programum ma, ta vyse uvedena
to ale neni. Viz. licence k vyuzivani.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)