Problem s kniznicou

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Listopad 20 19:42:19 CET 1998

Jan Varga wrote:

> Zdravim vsetkych,
>
> pred nedavnom som upgradoval RedHat 4.2 na Redhat 5.2.
> Skoro vsetko ide az na to, ze nemozem spustit programy, ktore pouzivaju
> "/usr/X11R6/lib/libXext.so.6" (napr xinit a xhost)
> Vypisuje chybovu hlasku:
> undefined symbol: _Xglobal_lock   (pritom tento symbol je v kniznici
> definovany)
>
> skusal som skoro vsetko ale nemozem prist na to aku odstranit tento
> problem.

Mel jsem podobny problem s 5.1, ale pak to prestalo. Jedine zmeny, ktere to
IMHO mohly mit na svedomi jsou bud upgrade baliku XFree86-libs....rpm z
updates a nebo korektni nastaveni ceskych locales a dalsich souvisejicich veci
podle Kabiho. Nic jineho jsem [vedome] nemenil.

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz