Prirucka k vim

Michal Rada michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Listopad 20 22:31:45 CET 1998

> Neslo by vytvorit nejaky tar.gz s celym obsahem? Rad bych to poskytl interne
> kolegum.
>
> Pavel
>
> PS. Zkusil jsem wget -r,  ale to mi nestahlo css adresar a odkazy na obrazky
> jsou spatne = maji absolutni cestu (jde to nejak pomoci wget zkonwertovat
> rovnou?)

K lokalnimu prohlizeni doporucuji nasledujici proceduru.
Stahnout si getwww-1.4.1 na tomto odkaze:

     29.6K 1996 Dec 14 ftp.inftel.ru       /pub/mirrors/ftp.redhat
.com/contrib/SRPMS/getwww-1.4-1.src.rpm

pak dat rpm --rebuild getwww.blabla
pak dat rpm -i getwww-1.4-1.rpm

Tim se nainstaluje stahovac www-veci
potom dat bud
getwww http://www.kit.vslib.cz/iso/~satrapa/docs/vim/
   pro stahnuti ceske verze s hackami a carkami

nebo getwww http://www.kit.vslib.cz/~satrapa/docs/
   pro stahnuti bez hacku a carek
pak uz jenom dat lynx ./index.html a pripadne nastavit v Optionech fonty
Iso-Latin 2 a uz to frci.

  Vypada to slozite, ale je to nesmirne jednoduche a mate hypertextovy
manual na na lokale!

  Mnoho zdaru preje,
				Majkl

|  Michal Rada - MFF UK, Praha, obor Informatika             |
|  E-mail:  michael na atrey.karlin.mff.cuni.cz                 |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |