PostgreSQL a ODBC - iso8859-2 <-> windoze 1250?

David Sauer davids na orfinet.cz
Sobota Listopad 21 05:54:16 CET 1998

    JH> Ahojky,
    JH> Netusite nekdo, jak zprovoznit nejakou konverzi cestiny mezi databazi
    JH> (linux) a ODBC na Windoze? V PostgreSQL 6.4 jsem nasel v /src/data
    JH> jakysi soubor charset.conf, ktery zda se definuje konverzi jeste na
    JH> serveru v zavislosti na IP klienta... zkusil jsem nadefinovat si tabulky
    JH> a charset.conf pro ISO-8859-2 a windows-1250 a dat to do $PGDATA, ale
    JH> zda se ze se nic nedeje... nemusi se to nejak zapnout ci co???

Presne nevim,
  ale ty puvodni tabulky tam jsou pro rustinu. Takze pokud chces tyto
  tabulky pouzit, podivej se na zdrojaky a relevatni kod (pri
  kompilaci musis pouzit --enable-recode).

				hope this helps,

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)