bsd_comp a ppp_deflate

Jan Derfinak ja na demax.sk
Sobota Listopad 21 19:03:17 CET 1998

Zdravim.

Chcel by som sa spytat aky je rozdiel medzi tymito dvoma ppp kompresormi.
Obydva sa vytvoria automaticky ak si v jadre zvolim podporu ppp.
Pokial vytvorim zavislosti len pre ppp_deflate, pppd ho pouzije (natiahne
modul). Ak vytvorim zavislosti pre obydva, pppd natiahne obydva, ale pouziva
len bsd_comp. (Co znamena, ze modul ppp_deflate sa automaticky odstrani.)
Takze to vyzera tak, ze pppd dava prednost modulu bsd_comp. Pri pohlade do
zdojoveho suboru ppp_deflate, som zistil iba to, ze sa jedna o rozhranie ku
gzip kniznici, ale ziadne ine charakteristiky (napriklad jeho vztah k
bsd_comp). Zmienka o module ppp_deflate sa v zdrojakoch jadra vyskytuje uz
iba v jednom Makefaily, ale z toho som sa dozvedel iba to, ze rovnako ako
bsd_comp, funguje iba vo forme modulu.

					jano