spojeni 3 ipx siti

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Listopad 23 00:44:35 CET 1998

Petr Simek Sun, Nov 22, 1998 at 05:24:15PM +0100 pise:

> Tady jde o to, ze ma tri IPX site pripojene zrejme k INETu a chce to IPX
> tunelovat pomoci tri masin skrz Internet mezi jednotlivymi sitemi.

tohle by pro IPX melo jit. stacilo by udelat point-to-point spojeni TCP/IP
mezi temi stroji a pak pomoci ipx_configure nastavit stejne rozhrani trem
IPX sitim. Problemem je, ze to se nebude sifrovat. SPX se zatim neda nijak
dobre routovat ani lokalne. Alespon SPX podporu jsem videl jen ve 2.1.x a v
tom patchi po 2.0.3x od Prazaku. A nevim jak moc dobre funguje - myslim ze
ani rconsole nejelo.

milan
Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanicka 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083