spojeni 3 ipx siti

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Listopad 23 10:12:27 CET 1998

David Trcka Mon, Nov 23, 1998 at 09:28:16AM +0100 pise:

> Presne. Jedna sit je pripojena v meste A k nejakemu poskytovateli pevnou
> linkou, druha sit v meste B a treti v meste C, vsichni k temuz
> poskytovateli, a pozadavek je krome TCP/IP tam protlacit i IPX.
> Problem mam s tim, ze mi neni jasne, jak by se mohl nastavit tunel z bodu A
> do dvou bodu B,C.

vytvorit dva tunely, kazdy pro jinou IPX sit. a na tom stroji normalni ipxd
router. dva tunely snad jdou, ne ?

milan

> David Trcka, PODA s.r.o., Havirov
> network administrator/spravce site

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanicka 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083