FW: Re: pad instalace RedHat 5/5.1

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Listopad 23 10:28:17 CET 1998

Hmm, to nevim, cim by to mohlo byt :-(
Treba nekoho neco napadne..

> Celkem casto se to stava, kdyz jsou blby pameti nebo maji spatne nastaveny
> casovani. S velkou pravdepodobnosti pujde o chybu HW nebo alespon o blbe
> nastaveni (zamer se na pamet, pripadne taktovani ISA sbernice).
> Taky se mi to jednou stalo a byla vadna zakladni deska (teda stalo se mi
> vicekrat, ale jednou to byla chyba zakl. desky a ne pameti).>

Mam podobny problem, ale padlo to vzdy na tom istom mieste pri
Xconfiguratore ked
som zadal na konci rozlisenie "Custom" a nie "Default" so segmentation
fault, core dumped.
Ked dam core do gdb tak tam je:
Program terminated with signal 11, segm. fault.
#0  0x8049a7a in ??()
Pocitac sa asi kazdy 20. boot zasekne
po detekcii CD ROM ked ma nabehnut tabulka konfiguracie,
inak funguje bez problemu. W95 funguje bez problemu, ale urcite tam
nejaka chyba je.
Je to doska s chipsetom BX440, procesor Pentium II 300, zbernica ide na
66 MHz
pamat je taka co by mala ist aj na 100 MHz, Award BIOS,
S3 Trio64 1 MB. Plati to co ste uz napisal ?

* Julius Vidovic                 *
* VUJE Trnava a.s.               *
* Okruzna 5, 918 64  Trnava      *
* Slovakia                       *
* tel:  +421/ 805 / 5569 432     *
* fax:  +421/ 805 / 5569 153     *
* e-mail: vidovic na vuje.sk        *

--------------End of forwarded message-------------------------

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language