off topic: Volba zvukovky

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 23 12:17:31 CET 1998

On Mon, 23 Nov 1998, Ladislav Kostal wrote:

> Ja som mal radio kartu extra (teda mimo zvukovky) - RadioTrack od AimsLab.
> Je dobre podporovana, lahko si mozete napisat aj vlastny soft. Stala okolo
> 900 Sk, ale to uz bolo asi tak pred rokom, teraz neviem. Neviem, ci je
> podporovane radio na SB Vibra. Ma s tym niekto skusenosti ?

V archivu konference 9807/msg01083.html, ja mam zkusenosti obdobne.

Programy, ktere to ovladaji lezou primo na hw a potrebuji
tudiz byt suid root. :( O necem v jadre nevim. Autor
puvodniho ovladaciho programu pise v dokumentaci, ze neni
schopen detekovat pritomnost dotycneho hw...

Upravy na program radiotrack posilal nekdy minuly rok do konference
Tom Mazouch. (To na Vibre ma zmeneny I/O port)

V archivu konference 9712/msg00438.html

Ostatni programy maji hw cast (radio.c) vetsinou stejnou.

Ja mam jeste upraveny xradiotrack, aby fungovala i regulace hlasitosti.
Pokud je zajem, zaslu.

  Milan Kopacka

P.S. Klicova slova pro vyhledavani v archivu: radio.c , SB16-FMI, Vibra :)