Utok ?

Pondělí Listopad 23 21:54:56 CET 1998

On Mon, 23 Nov 1998, Jiri Polach wrote:

> Z /var/log/messages jsem vytahl kus, ktery se tohoto utoku asi tyka prikla-
> dam jej na konec, je dost dlouhy). Nevim, jestli jsou v nem vsechny dulezi-
> te informace, mozna se utocnikovi podarilo i neco zamaskovat. Vidite v tom
> vypise zpusob, jakym k utoku doslo?

mozna pres mountd, ale s jistotou to vi jen Buh a ten, kdo to provedl

> Lze proti tomu neco delat?

napr. sledovat obsah adresare pub/redhat/updates na prislusnem mirroru
ftp.redhat.com :)

taky doporucuji ten stroj dukladne sanovat a vsem na stejnem segmentu
naznacit, ze vymena hesel neni tak uplne spatny napad (neb tam zjevne
utocnik spoustel nejaky sniffer)

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
"spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]