Jak na logrotate

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Úterý Listopad 24 10:00:16 CET 1998

Dobry den,

z man stranky jsem to nevykoukal, tak se zkousim ptat kde:

V logrotate.conf mam neco jako

compress
rotate 2
/adresar/* { direktivy }

Jenze problem je v tom, ze mi to znovu kompresuje a rotuje uz jednou
zakompresovane veci - mam tam ted file, file.1.gz, file.2.gz a
file.1.gz.1.gz. Jak se ma ta wildcard direktiva napsat spravne -
anebo to musim udelat jinak? (Zamer: rotovat vse, co je v urcitem
adresari, pokud to samo o sobe neni odrotovany a zakompreseny
soubor.)

Dekuji
--
Petr Novotny, ANTEK CS