kompilacia kernelu 2.1.129

Riška, Martin MRiska na apcon.sk
Úterý Listopad 24 11:33:30 CET 1998

HI

Asi to bolo LILO :(
Napisalo:

LILO boot:
Error 0x00

Hm, skusim sa pozriet v dokumentacii.

-----Original Message-----
From: Pavel.Janik na inet.cz [mailto:Pavel.Janik na inet.cz]
Sent: Tuesday, November 24, 1998 11:00 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: kompilacia kernelu 2.1.129

   From: "Riska, Martin" <MRiska na apcon.sk>
   Date: Tue, 24 Nov 1998 09:10:54 +0100 (MET)

Zdravim,

   > Vie mi niekto poradit, kde hladat chybu, ked som si prekompiloval
kernel
   > 2.1.129, vytvoril image (make bzImage) a pridal do lila.
   > Ked som ho resetol, tak mi vypisal chybu 0x00.

moh byste prosim napsat, co presne kernel vypsal? Byl to opravdu
kernel? Nebylo to treba LILO? Zkuste kernel nahrat na disketu a
nabootovat primo z diskety, ne pres LILO, vypise opet totez?
Predpokladam, ze ne -> zkuste hledat v LILO User's guide
(/usr/doc/lilo*/doc/user*).

   > Existuje nejaka dokumentacia o kompilacii kernelu a chybach, ktore mozu
   > nastat.

:-) Nevim o ni... Resp. ano vim, Use the source!
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz