gimp - postscript

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Listopad 24 12:22:01 CET 1998

zsprazs na mboxzn.cz (Zakladni skola Prazska) writes:

> Pouzivam  RedHat 5.1 a Gimp 0.99.28-11.
> Bohuzel se mi nedari ulozit obrazek z Gimpu jako postscript.
> Presneji receno. Ulozit jde, ale ne uz potom nacist.

Nacist v cem? V gimpu? Ja si myslim ze to je vlastnost.
Ghostscript (Ghostview nebo GV) ten obrazek zobrazi?

				Vlada Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Adress:  U nove skoly 292                                         *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *