T602 v dosemu

Daniel Novotny xnovotn3 na fi.muni.cz
Úterý Listopad 24 11:52:45 CET 1998

Ondrej Rusek wrote:

> mozne (pracuje v graf. rezimu..). V X-ech v okne to nahodi pouze ruzne
                                      ^^^^^^
> barvicky a nic. Obcas dostanu nejeky ten textik napsany timto "stale jeste
> hojne pouzivanym" editorem a nechce se mi kvuli tomu bootovat M$-DOG.

Dosemu v X-ech je shit a nic se mi tam poradne nerozjelo (hlavne kdyz
to byla grafika), a jeste k tomu je to _pomaly_.
Dosemu spustene na textovem terminalu (=bez X-u) je na proti tomu
UPLNE BOZI a rozjel jsem tam skoro vsecko (i Dooma!). Na grafiku to
misto Xu pouziva SVGALib.
Zkuste normalne v textovem rezimu na linuxu napsat dos.

p.s. (X-y muzou byt v pozadi, jde o to nepoustet xdos ale dos)