Future Domain TMC850

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Pondělí Listopad 23 19:17:19 CET 1998

Ahoj!

> mam ted k dispozici SCSI CD-ROM a radic %subj%. Nasel jsem neco na Inetu.
> Jako ze FD TMC8xx je podporovan, ale nejak se mi nedari ho rozchodit. Nema s
> timto nekdo nejake zkusenosti, nepodarilo se mu dany radic rozbehat?

Rychle prohrabani skrine ukazalo, ze ten radic, co mam ve skrini, a
diky kteremu jsem seagate.c rozchodil pod 2.1.~100 je TMC950. 2.0.X
verse by tmc mely v pohode podporovat (pokud na karticce nemas bios
tusim ze budes muset dat parametr prikazove radky rikajici kde ta
karta je namapovana), pod 2.1.<X kde X je ta verse kdy jsem to
rozchodil (:-) nemas sanci, pro 2.1.=X by to melo fungovat a pro
2.1.>X zase nemas sanci.

								Pavel

PS: Kdyby nekdo mel nejaky nepotrebny scsi-device, treba by to
znamenalo ze bych mel duvod rozchodit TMC8xx driver ;-).
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).