StarOffice 5.0 a cestina.

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Úterý Listopad 24 23:30:02 CET 1998

On Ut, 24 nov 1998, Miroslav Vachun wrote:

>Protoze chci kompetne prejit na Linux, rad bych vedel, jestli se daji
>importovat texty napsane cesky v M$ WORD do StarOffice 5.0 a opacne. Mate s
>tim nekdo zkusenosti?

Da sa to vpohode. Treba na to ale instalovat nejaky plug-in (alebo co to je)
na prekodovanie z win1250 do iso8859-2. Potom uz staci len
nastavit spravny font.

Ale akosi mi vobec nesla tlac. Skusal som aj bez sk/cz znakov
a stale nic. Ghostview mi stale pisal akesi divne chyby.
Ked som skusil vytlacit nieco uz vopred pripravene,
tak to islo. Ked som to ale akokolvek zmenil (pridal a hned aj
zmazal znak), tak to uz neslo. Skusal som aj celkom novy
dokument. Podarilo sa niekomu tlacit (alebo aspon to prezriet
v gv) zo staroffice 5.0? (ver. 4.0 tlacila vpohode aj s isolat2)

			Caute.
					SAL

PS: Preco si vsetci v tejto konfere Vykaju? Je to niekde
  v pravidlach tejto konferencie? :-)