ANNOUNCE: ncpfs & dlouha jmena & ...

Úterý Listopad 24 23:57:01 CET 1998

K puvodnimu patchi na jadro 2.0.3[456], ktery podstatne rozsiruje moznosti
NCPFS jsem pridal napovedu z 2.1.129 (z Configure.help):

ftp://platan.vc.cvut.cz/pub/linux/ncpfs/ncpfs-2.2.0.9/ncpfs-2.2.0-kernel-
2.0.36.gz

Zaroven zitra zaktualizuju prislusne texty tykajici se teto problematiky
na svych WWW strankach.

P. Vandrovec napsal patch na jadro 2.1.129, ktery resi problem prechodu z
DOS namespace na LONG namespace u NCPFS (DOSova jmena jsou najednou
velkymi pismeny). Patch pracuje tak, ze pokud je vlastnikem/tvurcem jmena
DOS namespace (napr. DOSova stanice), je jmeno prevedeno na mala pismena,
jak tomu je u NCPFS pro DOS namespace (ktera je ve standardnim jadru).
Mne se jevi tento postup jako prinosny a pouzivam jej. Pokud patch
uspesne pouzijete, prosim, ozvete se, protoze jsem zatim jedinym
uzivatelem.

ftp://platan.vc.cvut.cz/pub/linux/ncpfs/ncpfs-2.2.0.9/ncpfs-SMALLDOS-
kernel-2.1.129.gz

Tento patch neresi odlisne chovani Win32 aplikaci, ktera prevadeji jmena z
velkych (DOSovych) na prvni velke a dalsi mala, pri ukladani kratkych jmen
na OS/2 [neboli LONG] namespace ukladaji jmeno velkymi pismeny a podobne.
OS/2 namespace ignoruje velikost pismen, i kdyz velikost zachovava, takze
to az tak nevadi [navic by takovato manipulace degradovala OS/2 namespace
na temer case-insensitive].

Moje sily a hlavne cas nestaci na backport techto veci do 2.0.36. Pokud se
nekdo najde, urcite by to bylo oceneno. Problemem je, ze kod obsluhujici
NCPFS v jadre se dost podstatne zmenil v 2.1.xx, takze to neni trivialni.
V linux-kernel se objevil vcera patch na chybicku v presouvani souboru po
NCPFS svazku, kdy se ztracely DI a RI flagy. Tento patch byl zaslan
Linusovi, v >= 2.0.36 neni [a nebude] zahrnut.

Celkove to tedy vypada tak, ze pokud chcete pracovat s OS/2 namespace pod
Linuxem, zacnete uvazovat o prechodu na 2.1.xxx...

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution