aic7xxx a Ultra2 SCSI

Vitezslav Kosina kosina na printsoft.cz
Středa Listopad 25 12:06:24 CET 1998

Dobry den,

pouzivam Linux ver. 2.1.129 distribuci RH 5.2. V jadre mam zkompilovanou
podporu pro aic7xxx (pouzivam Adaptec 294x - je soucasti MB ASUS
P2B-DS). Pokud bootuji pouzivam jadro 2.0.36 ktere je soucasti
distribuce tak mi Linux pri bootu vypise ze se s SCSI diskama bavi
rychlosti 80MB/s. Pokud ovsem jaro zkompiluji ci pouziji jadro v 2.1.x
(x>126) tak uz se se mnou bavi poze rychlosti 20MB/s . Vzhledem k tomu
ze disky jsou Seagate Cheetah 9LP (LVD) tak to docela zamrzi.

Pokud mi s tim nekdo pomuze budu velice vdecny.

Vitezslav Kosina

kosina na printsoft.cz

P.S. Take mi tim pomuzete od reci ruznych lidi, kteri mi tu porad
doporucuji NT