AHA 1505

obr na nri.cz obr na nri.cz
Středa Listopad 25 11:44:24 CET 1998

	chtel bych se zeptat jestli nekoho jeste neco nenapada
nemohu rozchodit $SUB$. precetl jsem si archiv a pokusil
jsem se to rozchodit ale zda se ze jsem na neco zapomel.

	- kouknul jsem se jak sem nastavi IRQ a IO
	- v BIOSU jsem vypnul PnP  u prislusneho interrupu
	- ( mam RH5.1 ) nabootoval jsem z CD a rekl jsem ze chci
		aktualizovat. zeptalo se me to jestli mam SCSI
		nastavil jsem prislusny modul tusim aha152x
		potom se to zeptalo na parametry tak jsem zkusil
		0x340,11 ( to byl 1 pokus je to spatne ? a pocitac stuhnul )
		0x340 11 ( a pocitac stuhnul )
		io=0x340,irq=11 ( nic se nenaslo )
	- vyzkousel jsem ruzne interrupty ( i kdyz bych na 340/11 mel mit volno )

napada jeste nekoho neco ? ( kam se podel insmod z 5.0 ? )

mao