hodiny rizene radiem

Zdenek Precek precek na icom.cz
Středa Listopad 25 13:31:30 CET 1998

On 25 Nov 1998 linux na muni.cz wrote:

> Zdravim vas,
> 	mame nejakou (asi ceskou) krabicku, ktera chyta z radia casovy signal a
> po seriovem portu to jde do PC. Na NetWare pro to je modul, ktery ovsem
> nefungoval podle nasich predstav (informace mam mlhave, protoze jde o
> vec starsiho data a pred mym nastupem u soucasneho zamestnavatele).
> 	Zajima mne, zda mate zkusenost s touhle veci, popripade co je potreba k
> tomu, aby to PC mohlo fungovat jako ntp server (na Linuxu).
> --
> Ing. Michal Zejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
> Sokolovska uhelna, a.s.			tel.: +420 168 64-5418

Zdravim.
Jedna-li se o krabicku s jednou cervenou LEDkou, je to zrejme zarizeni
RPC modul DCF-77, (Radio Precicion Clock) nemecke provenience, ktere
u nas siri firma Omnipress.

Obsluha tohoto zarizeni je 'temer' zabudovana do programu xntpd-3.5f,
ale v bezne sirenych binarnich distribucich neni zakompilovana.
Pri kompilaci musi byt definovana makra:
	-DPARSE a -DCLOCK_RAWDCF
V /etc/ntp.conf musi pak byt definovan server:
	server 127.127.8.0 mode 5

Podle dokumentace by toto melo stacit. Bohuzel, v programu je chyba, kvuli
ktere se pri startu nezapne napajeni prijimace, zrejme to autor ladil pro
ponekud jine zarizeni. V pripade zajmu mohu dodat patch, ozvete se mimo
konferenci.

|          v   v v        Ceska Sporitelna a.s.  ZVT Praha |SCP    (")     |
| Ing. ZDENEK PRECEK      Odbor podpory systemu    (HP-UX) |5200  _  \/\   |
| tel: +420-2-66703-316   Bubenska 1, 170 00  Praha 7      |   __  \/\\  _ |
| fax: arrange by phone     v      v                       |  | /|   / \/  |
| E-Mail: precek na icom.cz  PISTE MI CESKY: MIME, iso-8859-2 |  |//| _|      |