libg++-devel-2.7.2.8 v RH 5.{1,2}?

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Středa Listopad 25 14:27:17 CET 1998

Zdravim,

nevie niekto, preco v RedHate nie je balik ${subj}?? V 5.0 som ho este
nasiel, ale v naslednych uz nie je. Pritom v debiane 2.0 taky balik
existuje (libg++272-dev). Chyba mi to kvoli includu Integer.h (a dalsim) -
symbol Integer v kniznici /usr/lib/libg++.so.2.7.2 je.

Takze: bud kde najdem ten balik pre RH (ani v contribe som nic nenasiel,
ani cez ftpsearch), alebo v akom baliku sa nachadza ten include?

Ak je to na bug report, tak ho, prosim, niekto poslite, teraz budem
tyzden offline.

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /