Ceske fonty do GIMPu

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Středa Listopad 25 15:12:43 CET 1998

On Wednesday, November 25, 1998 12:04 PM, oto_b na krtek.buchtovi.cz
[SMTP:oto_b na krtek.buchtovi.cz] wrote:
> Chtel bych se zeptat.
> Jake ceske fonty je nejlepe pouzivat pro GIMP a kde se daji sehnat?
> Vyrazne bych preferoval free-fonty, ale i shareware. Jsem ochoten
> za kvalitni ceske fonty zaplatit, ale musim si nejdriv overit, jak
> moc jsou kvalitni. To znamena ze se musi dat stahnout z Internetu.
> Diky moc,
>
> Telcontar, oto_b na buchtovi.cz

Zkus Pisma, loga, symboly II od DTP Studia. Recenze na to je ve
Zpravodaji CsTUGu 2/98. Pisem je 257 pocestenych a v pfb plus
metriky. Chybi kerningy, i kdyz pry se na nich pracuje a ve 3 snad
budou. Zkus http://www.cstug.cz (myslim ze v konferenci take neco
probehlo) a http://www.dtpstudio.cz.

Tomas

PS koukal jsem na www.dtpstuio.cz a uz je PLS III i s kerningy (podle
nich)

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137