smail - omezeni velikosti zprav (trochu OT)

Miroslav Janis slimag na zamberk.alberon.cz
Středa Listopad 25 16:24:06 CET 1998

Preji pekny den,

Nejak mi nefunguje nastaveni parametru max_message_size
u smailu. No ono asi funguje, ale jak pisou v man smail-config,
tak funguje jen v pripade, ze je zprava poslana pomoci ESMTP.
(nebo tak nejak -- odpustte nevzdelanci :)

Zkratka bych se chtel zeptat, jakym zpusobem se resi odmitani
posilani zprav, ktere jsou vetsi, nez fixed limit. Jde o to,
ze se providerovi plati za pocet prenesenych bajtu, takze je
treba zajistit, aby nikdo neposilal ani neprijmal 20MB maily...

Ja bych vedel: nauctovat to provinilcum, ale to nemuzu pouzit :-(

Zdravim & TIA
Slimag