co rikate clanku o linuxu v PC WORLDu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Listopad 25 17:55:29 CET 1998

On Wed, 25 Nov 1998, Tomas Kouba wrote:

> Nemate nekdo scanner a clanek a volne misto na webu? Me se to nechce
> kupovat. Nebo mi to alespon poslete, prosim. Ja vim, ze to neni moc o
> autorskych pravech, ale ja se do knihovny dostanu nevim kdy.
>
> Tomas

Prosim nepanikarit!

Budu tak dlouho nalehat na autora, az zmineny clanek sam dobrovolne
vystavi na WWW, aby jste se mohli vsichni pocist tento vytvor.

Nepredpoklada to ovsem, ze ho za to budete lyncovat, svuj nazor muze mit
kazdy, kazdy to muze publikovat i treba v PCW.

Navrhoval bych aby P.J. ml. poslal ty sve krasne sepsane body spolu s
dalsimi informacemi redakci PCW do dalsiho cisla jako reakci na clanek
od cloveka nejpovolanejsiho, at si taky uzijeme nejakou kauzu. Stejne v
tom PCW neni nic zajimavejsiho :))

R.V.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |