tiche chyby na disku WD AC21600 (long)

Čtvrtek Listopad 26 12:31:46 CET 1998

On Wed, 25 Nov 1998, Brano Zarnovican wrote:

> Ten disk je cisty, ziadne vadne sektory. Ja, kacir, som normalne zacal
> podozrievat buggovity ext2fs driver. Kolega mi poradil, ze to moze
> byt este radicom alebo DMA/PIO mod a pod..

Pokud se ty chyby nejak lavinovite mnozi, i pote, co je filesystem
uveden do konzistentniho stavu a aniz by se s tim strojem provadelo neco
hodne nestandardniho, pak chyba v ext2fs urcite nebude.

Tohle skutecne vypada spis na hardware problem. Mozna neco na zpusob
spatneho konektoru.

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
"spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!" [ Engl. lang. info-- .../english/ ]