divny mail v mailboxu

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Listopad 26 15:25:59 CET 1998

:> > uff .. co je to POP port sendmailu ? :-{)))
:>
:> hmmm..;) tak sorry
:>
:> ja jako myslel port 110 na kterym sedi cast sendmailu(myslim ze demon
:> in.ipop3d) ktera pomoci protokolu POP slouzi pro vzdaleny vyber posty

akurat, ze in.ipop3d sediaci na porte 110 nie je cast sendmailu ..

ludia si dost casto mylia prijem a zasielanie posty .. a potom tvrdia, ze
posielaju postu pomocou pop3 protokolu .. a pritom cez pop3 iba prijimaju ..
posiela sa cez SMTP .. ( ale to je na dlhu debatu )

:> sem se ponekud masqovane vyjadril, omluva

ja nic .. len som bol zvedavy, ze kde mam rezervy ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying