SB PCI64

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Čtvrtek Listopad 26 16:58:55 CET 1998

Friedel Jan wrote:

> koupil jsem si tenhle SB a nejde mi rozbehat pod linuxem .. podarilo se to
> nekomu ??
>
> dikec za kazdou radu
>
> honza

	Ahoj,
zkousel jsem SB 128PCI, coz je skoro totez, jen na 4 reproduktory.
Pouziva se tam chip es1370 (nebo ess1370?) od ensonicu (nemusi to
na tom chipu byt napsano!).
A vysledky? Bidne! Fungoval pouze /dev/audio  a /dev/mixer.
V dokumentaci u jadra se pise, ze pro midi  je potreba  pouzit nejaky
program - nevzpominam si na jmeno. Muj problem byl ale ten, ze
driver nic nenapise do /dev/sndstat a tak spousta programu nechodila.
napr. rvplayer, soundstudio. Ted cekam az mi vymeni sb AWE64 ktera
chodila perfektne, ale z nekterych vstupu jen jeden kanal :(.

		Pavel Formanek

--
|    Pavel Formanek                     |  e-mail: pavel na it.cas.cz  |
| Institute of Thermomechanics AS CR,   |  phone:  +420-2-6605 3892 |